tirsdag 25. mai 2010

EKSAMEN !!!!


Hei...

I dag var det verste over til slutt.
for en uke siden fikk vi i klassen vite at vi kom opp i matte til eksamen, og da ble jeg sint. Men nå er alt det verste over, i dag hadde vi eksamen, det gikk supert og håper da på en større karakter enn det jeg har hatt på alle prøvene mine i matte :P
vi har en muntlig eksamen i gjenn men jeg har ikke noe i mot og sto og fortelle til noen. helt siden jeg var liten har jeg stårr alene og songet eller danset på en scene for hele skolen, eller i kirken til å med på konserter så jeg har ikke vett på scene skrekk XD

Når jeg kom hjem i dag laget mamma min besste favorit mat taco grateng namm elsker <3
For noen uker siden sa mamma til meg viss jeg var flink skulle jeg få one piece, og jeg var flink så jeg får det jeg har ønsket meg :D

Jeg har twitter også var jeg inne på en side som det sto noe jeg er ikke helt siker om det er dikt eller om hva det er men.... synes det er fint:

i love.
i play.
i sing.
i travel.
i write.
i listen.
i encourage.
i believe.
i live.



Hade.

2 kommentarer:

  1. så flott at d gikk bra :)
    nei, æ har ikkje stort med sceneskrekk heller :P
    xxx

    SvarSlett
  2. hehe :P
    nei har ikke noe. det hadde vert verre med og gjort noe annet :P

    SvarSlett